Uşak’taki Sanatçıların “İz” Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
Uşak'ın sanatsal atmosferine önemli bir katkı sağlayan “İz” sergisi, sanatseverleri bir araya getirdi. Uşak Kent Konseyi ve Uşak İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü iş birliği ile düzenlenen sergi, Neşe Koç'un küratörlüğünde Uşak Müzesi Sanat Galerisi'nde açıldı. BRHD Başkanı Süleyman Dodi Dündar ve Başkan Yardımcısı Ersan Çetin'in de aralarında bulunduğu 21 Uşaklı çağdaş sanatçının eserlerinin sergilendiği bu etkinlik, kentin tarihi ve kültürel dokusu ile bütünleşerek izleyicilere etkileyici bir görsel deneyim sunuyor. Sergi hakkında düşüncelerini paylaşan BRHD Başkanı Dündar, “Uşak, her dönemde güçlü ve etkin sanatçılara ev sahipliği yapmıştır. Günümüzde de dinamik ve yenilikçi sanatçılar, ülkemizin çağdaş sanat anlayışına önemli katkılarda bulunmaktadır.…